O nás

Vážení priatelia,

blog Reklama.sme.sk ponúka na jednom mieste novinky o inzercii na serveri Sme.sk, poradenstvo i aktuality tvorcov jeho obsahu, ktoré by mohli byť užitočné pre zadávateľov reklamy. Dozviete sa viac o možnostiach reklamy na Sme.sk, získate informácie o aktuálnych reklamných formátoch a zorientujete sa v mori pojmov na tému reklama na internete. Pozrite si naše newslettre či ďalšie príspevky a podeľte sa s nimi so svojimi priateľmi, alebo nám pošlite vaše námety, podnety či pripomienky. Výber je pre vás dôležitý? Objednajte si nové články e-mailom.

Editor a autor blogu Vladimír Martinka


Profil autora blogu na LinkedIn


Neprehliadnite

Ako nakupovať
programatickú (RTB) reklamu?
Téma:
Koľko stojí reklama?
Téma:
Čo je CTR, Klik, PV?
Téma:
PR články zadarmo?
Téma:
Ako na fotografie?
Téma:
Ako na hyperlinky
v PR článkoch?
Téma:
previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

sme_logo_1

je najnavštevovanejší spravodajský web na Slovensku. Svojim 2,3 miliónom užívateľov poskytuje profesionálne spracované online spravodajstvo a bohatú škálu sekcií i užitočných služieb. Inzerentom ponúka desiatky štandardných i neštandardných formátových možností realizácie reklamných kampaní. Viac o inzertných produktoch nájdete na inzercia.sme.sk.


Kto číta server Reklama.sme.sk

Typickým čitateľom blogu Reklama.sme.sk sú muži (82%) vo veku 20-49 rokov (44%), žijúci v mestách s počtom obyvateľov nad 20 000 (60%), s vysokoškolským vzdelaním (75%) a socioekonomickým statusom „A-najvyšší“ (73%). Zdroj: AIM monitor-IAB Slovakia-Mediaresearch & Gemius, jún 2015.


Najnovšie články


Photo: Pixabay.com

IAB: Sedemnásť percent displejovej reklamy je na Slovensku nakupovaných programaticky

Online reklama v prvom polroku 2018 rástla. Za 43-percentným rastom programatickej reklamy v porovnaní ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom

Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom. Používatelia, ktorí si rozšírením blokujú internetové ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Exchange bidding ako ďalší programatický zdroj príjmov pre médiá

Google Ad Manager (donedávna Doubleclick for Publishers) umožňuje majiteľom webových stránok ktorí ho ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Môže byť plošná online natíva zaujímavá aj pre užívateľov?

Nedávno sme na serveri Sme.sk začali používať natívnu plošnú online reklamu. Jej kľúčové ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Za online spravodajstvo platilo vlani 11 percent Slovákov

Podľa poslednej štúdie Digital News Report 2018, ktorú publikoval Reuters Institute for the ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Yield management programatického predaja online reklamy

Prečo sa vlastne zaoberať riadením programatického predaja, keď je to predsa „automatizované“? Nuž ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Programatic na Sme.sk: Reklamné pozície na Hlavnej stránke

Programatické dohody na Sme.sk možno zacieliť napríklad na veľkosť reklamnej plochy (odporúčané sú ...
Čítať Viac