F.A.Q.

Pozrite si odpovede na často kladené otázky (F.A.Q.) na tému inzercia na Sme.sk.
(Upozornenie: Dáta uvádzané na tejto stránke sú orientačné a nemusia obsahovať aktuálne ponúkané inzertné produkty).


Návštevnosť je premenlivý údaj. Dáta o priemernej dennej, týždennej a mesačnej návštevnosti Sme.sk nájdete na stránke inzercia.sme.sk; podrobné denné auditované reporty návštevnosti Sme.sk sú verejne dostupné na stránke online.aimmonitor.sk.
Podrobné denné auditované reporty návštevnosti Sme.sk sú verejne dostupné na stránke online.aimmonitor.sk. Auditované sú jednotlivé sekcie Sme.sk, takže na uvedenej adrese nájdete aj orientačnú štruktúru sekcií Sme.sk tak, ako ju eviduje AIMmonitor.
Postup plánovať kampaň podľa štruktúry sekcií tak, ako ju eviduje AIMmonitor neodporúčame z dôvodu desiatok bežiacich kampaní, meniacej sa návštevnosti i obsadenosti priestoru pre reklamné kampane v konkrétnych sekciách. O voľnom priestore pre vašu kampaň sa prosím informujte na našich kontaktoch.
Áno, zadávateľ inzercie si môže vybrať z nasledujúcich možností kde sa jeho reklama bude zobrazovať:
  • vo floatingu (bez cielenia na konkrétnu sekciu portálu)
  • vo vybranom segmente (sekcie pre ženy, mužov alebo mladých)
  • vo vybranej sekcii (napr. hlavná stránka Sme.sk, Bratislava, ekonomika, šport, počasie)
  • vo viacerých vybraných sekciách (podľa dohody a kapacitných možností) Viac v platnom Cenníku plošnej reklamy na Sme.sk.
Vysvetlenie najčastejšie používaných pojmov reklamy na internete nájdete v článku Inzercia na internete (prečo z nej nemať obavy)Tip: Prečítajte si aj článok  Programatické dohody na Sme.sk – najčastejšie otázky.
Áno,  inzerovať špeciálne v mobilnej aplikácii Sme.sk a na mobilnej verzii Sme.sk môžete, viac informácií nájdete na stránke Mobilná reklama na Sme.sk.  Ceny inzercie sú dostupné na stránke inzercia.sme.sk. Popis a umiestnenie formátov nájdete tu.
Sme.sk ponúka reklamné bannery, mobilnú reklamu, videoreklamu i textovú reklamu – PR články. Podrobnejšie orientačné údaje o účinnosti obsahuje rebríček Reklamné formáty na Sme.sk podľa najvyššieho CTR. Tip: Pozrite si interaktívne ukážky a popis hlavných reklamných formátov na Sme.sk.
Odporúčania nájdete v článku Textová inzercia na Sme.sk. Ceny inzercie sú dostupné na stránke inzercia.sme.sk. Popis a umiestnenie formátov nájdete tu, viac o Tlacovespravy.sme.sk – centrále pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk – tu.
Na Sme.sk môžete inzerovať programaticky, umožňujeme kupujúcim programatický nákup za pevnú cenu formou Preferovaných dohôd alebo cez  Programatické dohody so zárukou. Viac v článku https://ad.sme.sk/2018/02/14/programaticke-dohody-na-sme-sk/
Natívna textová reklama je platená obsahová inzercia vo forme natívnych článkov (forma približujúca sa zalomeniu redakčných materiálov). Viac v článku o možnostiach natívnej reklamy na Sme.sk tu.
Na rozdiel od natívnej textovej inzercie, čo sú v podstate komerčné články, je natívna plošná reklama založená na komponentoch, ktorých štýl nenastavuje inzerent, ale majiteľ stránok. Reklamný systém od inzerenta dostane štruktúrované komponenty a vloží ich do štýlov, ktoré definuje majiteľ stránok. Viac informácií v článku Môže byť plošná online natíva zaujímavá aj pre užívateľov? .
Odpovede na otázky ako avizovať titulok pr článku vo widgete Tlačové správy Sme.sk, ako si službu objednať a aká je jej cena nájdete v článku Prečo avizovať titulok pr článku vo widgete Tlačové správy SME.
Potrebné informáce nájdete v dokumente Špecifikácie plošnej reklamy na Sme.sk tu.
Všetko potrebné na tému Ponuka jednotlivých reklamných formátov na Sme.sk, kde sú formáty umiestnené a ako sa správajú nájdete na stránke Interaktívne ukážky a popis hlavných reklamných formátov.
Možnosti inzercie na stránke tv.sme.sk sú štvorakého druhu Viac na špeciálnej stránke TV.sme.sk. Popis a umiestnenie formátov nájdete tu.
Max. odporúčaná dátová veľkosť pre štandardný HTML5 banner je 100 kB. Potrebné informáce nájdete v dokumente Špecifikácie plošnej reklamy na Sme.sk tu. Viac o špecifikáciách Sme.sk pre tvorcov kreatív HTML5 tu.
Realizáciu PPC (pay-per-click) kampaní na Sme.sk zabezpečuje dcérska spoločnosť vydavateľstva Petit Press, a.s. - firma NetSuccess, s. r. o.  Pre nákup PPC kampane, prosím, kontaktujte tím jej špecialistov na tel. +421 2 3232 2382 alebo prostredníctvom kontaktného formulára na tejto adrese.
Sorry but we do not use cooperation on the principle of affiliate banners (ad codes) placed on our site to get a share of the proceeds. Neither by any cooperation based on using partner ´s provided dashboard or any native ad exchange systems, PPC systems (etc). If you are interested in to become our Exchange Bidding Partner, please contact us at https://ad.sme.sk/kontakt/.
Efektívne riešenia na mieru vám poradia naši špecialisti. Kontaktujte nás na mailto:internet@petitpress.sk  alebo volajte 02/59 233 227 – poradíme vám s ohľadom na váš konkrétny zámer.

Neprehliadnite

Ako nakupovať
programatickú (RTB) reklamu?
Téma:
Koľko stojí reklama?
Téma:
Čo je CTR, Klik, PV?
Téma:
PR články zadarmo?
Téma:
Ako na fotografie?
Téma:
Ako na hyperlinky
v PR článkoch?
Téma:
previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

 

Máte ďalšie otázky? Napíšte nám na reklama.sme.sk/kontakt.

 _

 


Autor:


 

Najnovšie články

Photo: Pixabay.com

Exchange bidding ako ďalší programatický zdroj príjmov pre médiá

Google Ad Manager (donedávna Doubleclick for Publishers) umožňuje majiteľom webových stránok ktorí ho ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Môže byť plošná online natíva zaujímavá aj pre užívateľov?

Nedávno sme na serveri Sme.sk začali používať natívnu plošnú online reklamu. Jej kľúčové ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Za online spravodajstvo platilo vlani 11 percent Slovákov

Podľa poslednej štúdie Digital News Report 2018, ktorú publikoval Reuters Institute for the ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Yield management programatického predaja online reklamy

Prečo sa vlastne zaoberať riadením programatického predaja, keď je to predsa „automatizované“? Nuž ...
Čítať Viac

cia