Články na tému Reklamné formáty

Foto: Pixabay.com

Môže byť plošná online natíva zaujímavá aj pre užívateľov?

Nedávno sme na serveri Sme.sk začali používať natívnu plošnú online reklamu. Jej kľúčové prvky – obrázok, titulok a text – ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Sme.sk uvádza nový reklamný formát Interscroller

Spravodajský server Sme.sk pridáva do svojej ponuky pre inzerentov mobilný reklamný formát Interscroller. Ide o špeciálny formát na mobilnom inventory ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Petit Press predáva reklamu na Sme.sk po novom, mobily nacenil samostatne

Vydavateľstvo Petit Press, ktoré má v portfóliu najčítanejší spravodajský portál Sme.sk, pracuje od novembra s novým cenníkom pre online reklamu ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Možnosti mobilnej reklamy na Sme.sk

Vedeli ste, že približne 1,1 milióna, teda takmer každý druhý návštevník z 2,3 milióna RU Sme.sk sleduje obsah najvačšieho spravodajského servera prostredníctvom mobilných ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Zjednodušujeme cenník plošnej reklamy na Sme.sk

Od marca majú inzerenti na Sme.sk možnosť nakupovať reklamný priestor jednoduchšie. Nový Cenník plošnej reklamy na Sme.sk platný od marca ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Server Sme.sk zadefinoval HTML5 špecifikácie

Server Sme.sk zadefinoval bannerové HTML5 špecifikácie pre produkčné oddelenia agentúr a tvorcov HTML5 kreatív. Formát HTML5 postupne nahrádza bannery vo formáte Flash. Prečítajte si z čoho ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Nové špecifikácie plošnej reklamy na Sme.sk

Vzhľadom na končiacu podporu kľúčových prehliadačov pre formát Flash (z dôvodu bezpečnostných problémov, a najmä pre masívny rast zastúpenia mobilných platforiem ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Inzercia na Sme.sk – často kladené otázky

Aká je návštevnosť Sme.sk, čo sú kampane na jeden týždeň, aké sú špecifikácie pre dodanie podkladov reklamy na Sme.sk...? Pozrite ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Firemný web Petit Press v novom kabáte

V polovici júna inovovalo vydavateľstvo Petit Press, a.s. svoj firemný web. Redizajnovaná stránka petitpress.sk poskytuje prehľadnejšie štruktúrované informácie o spoločnosti, ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Nový, variabilnejší cenník plošnej reklamy na Sme.sk

Od nového roku ponúka portál Sme.sk nový cenník plošnej reklamy. Okrem výrazne zjednodušenej štruktúry je jeho hlavným prínosom variabilita nákupu ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Čo je drahá reklama

Aj keď televízia ostáva naďalej najsilnejším mediatypom, už niekoľko rokov po sebe výdavky ňu (ale i na printovú reklamu) klesajú*, a naopak ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Kde publikovať tlačové správy efektívne

Tlačové správy sú dnes nevyhnutným prostriedkom na informovanie firiem a inštitúcii o svojej činnosti, novinkách, produktoch či službách. Ako si vybrať prostriedok ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Prečo na Sme.sk odporúčame používať záložné obrázky k flashovej kreatíve

Pre prípady ak prehliadač užívateľa nepodporuje funkcionalitu kreatívy (napr. Flash, alebo HTML5), na Sme.sk odporúčame s podkladom súčasné dodanie záložného ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Sme.sk zjednocuje šírku spravodajských sekcií

V súvislosti s aprílovou zmenou titulky najväčšieho spravodajského servera dochádza od druhého júlového týždňa aj k zjednoteniu šírky spravodajských sekcií, t.j. väčšiny podstránok ...
Čítať Viac

Prečo na Sme.sk dodržiavame limity pre objem dát reklamy

Často na obchodnom oddelení Sme.sk dostávame otázky typu prečo na Sme.sk dodržiavame limity pre objem dát reklamy, keď iné weby ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Ako znásobiť odozvu pr článkov na Tlacovespravy.sme.sk

Ak si zverejňujete pr články cez vlastný prístup do služby Tlačové správy, použitím pár užitočných trikov môže byť odozva na ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Newsletter Sme.sk – marec 2014

Zo zmien v novom Cenníku plošnej reklamy na Sme.sk platnom od 1.4.2014 vyberáme: na základe chystanej zmeny dizajnu hlavnej stránky ...
Čítať Viac

Päť dôvodov pre pr články na webe

Na internet smerujú stále vačšie časti firemných marketingových rozpočtov. Stúpajúci záujem je aj o pr články, ktoré sa pomaly ale isto ...
Čítať Viac
Loading...

 

Najnovšie články

Foto: Pixabay.com

Sme.sk možno čítať aj bez reklamy

Žiadne bannery, vyskakovacie reklamy či textové inzeráty. Sme.sk možno od jesene 2018 čítať aj s ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

IAB: Sedemnásť percent displejovej reklamy je na Slovensku nakupovaných programaticky

Online reklama v prvom polroku 2018 rástla. Za 43-percentným rastom programatickej reklamy v porovnaní s predchádzajúcim ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom

Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom. Používatelia, ktorí si rozšírením blokujú internetové reklamy v ...
Čítať Viac