Články autora Vladimír Martinka

Photo: Pixabay.com

Exchange bidding ako ďalší programatický zdroj príjmov pre médiá

Google Ad Manager (donedávna Doubleclick for Publishers) umožňuje majiteľom webových stránok ktorí ho používajú, predávať svoj inventár nielen cez Ad ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Môže byť plošná online natíva zaujímavá aj pre užívateľov?

Nedávno sme na serveri Sme.sk začali používať natívnu plošnú online reklamu. Jej kľúčové prvky – obrázok, titulok a text – ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Za online spravodajstvo platilo vlani 11 percent Slovákov

Podľa poslednej štúdie Digital News Report 2018, ktorú publikoval Reuters Institute for the Study of Journalism, za online spravodajstvo platilo ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Yield management programatického predaja online reklamy

Prečo sa vlastne zaoberať riadením programatického predaja, keď je to predsa „automatizované“? Nuž - automatizácia je fajn vec, ale bez ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Programatic na Sme.sk: Reklamné pozície na Hlavnej stránke

Programatické dohody na Sme.sk možno zacieliť napríklad na veľkosť reklamnej plochy (odporúčané sú najmä štandardné plochy veľkosti 970×250, 300×600, 300×250, ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Programatické dohody na Sme.sk – najčastejšie otázky

Vybrané otázky a odpovede k téme programmatického nákupu na Sme.sk Aký je najčastejší spôsob programatického nákupu reklamy na Sme.sk? Najviac ...
Čítať Viac

Ako možno nakupovať programatickú (RTB) reklamu na Sme.sk?

Otvorená aukcia: K dispozícii všetkým kupujúcim Sme.sk, ani iné médium neumožňuje inzerentom nakupovať programatickú (alebo aj RTB) reklamu tradične cez ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

RTB na strane publishera: Optimalizujeme ceny inventára

Čo vedie k vyšším príjmom v otvorenej aukcii: Vyššia nastavená cena a nízke pokrytie, alebo vyššie pokrytie pri nižšej cene? To je otázka, ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Mýty o implementácii SSP z pohľadu média

Uvažujete o profitabilnom zdroji programmatickej reklamy a chcete začať predávať svoj reklamný priestor aj cez RTB? Na výber je viacero SSP (Supply side platforms), ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Často kladené otázky (F.A.Q.) na tému Tlačové správy Sme

O čom je projekt Tlačové správy Sme.sk? Kto sú čitatelia stránky tlacovespravy.sme.sk a aká je jej návštevnosť? Kto môže na ...
Čítať Viac

Ako na hyperlinky v komerčných textoch

Publikujete PR články? Určite nezabudnite na hyperlinky v texte. Pomôžu čitateľa zmeniť na vášho potenciálneho zákazníka. Hoci len tak, že ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Tlačové správy Sme lámu rekordy v návštevnosti

Vo februári 2016 zaznamenal server tlacovespravy.sme.sk rekord vo svojej viac ako štvorročnej histórii, keď stránku navštívilo 125 112 reálnych užívateľov ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Zjednodušujeme cenník plošnej reklamy na Sme.sk

Od marca majú inzerenti na Sme.sk možnosť nakupovať reklamný priestor jednoduchšie. Nový Cenník plošnej reklamy na Sme.sk platný od marca ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Nový dizajn blogu reklama.sme.sk

Od 25. januára 2016 má blog reklama.sme.sk nový vzhľad. Stránka je graficky lepšie členená, písmo je väčšie, texty sú prehľadnejšie usporiadané, ...
Čítať Viac
https://ad.sme.sk/2014/03/04/preco-nie-su-pr-clanky-na-tlacovespravy-sme-sk-zadarmo/

PR články zadarmo? Otázne riešenie

PR články zverejnené zadarmo síce znamenajú úsporu, prinášajú však isté obmedzenia. Ak zvažujete či publikovať tlačové správy alebo propagačné texty ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Sme.sk má najnavštevovanejšiu titulku

Najnavštevovanejšou portálovou homepage na slovenskom internete za rok 2015 je podľa AIMmonitoru titulná stránka Sme.sk s priemerným mesačným počtom 635 ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Sme.sk – naďalej suverénne najčítanejšie správy na Slovensku

Najnavštevovanejším webom v kategórii Spravodajstvo na slovenskom internete je aj naďalej server Sme.sk, keď podľa AIMmonitor-u za posledných dvanásť mesiacov ...
Čítať Viac
Foto: Pixabay.com

Kto sú užívatelia sekcie Tlačové správy Sme

Kto sú užívatelia sekcie Tlačové správy Sme? Viete že až 43,24% percenta užívateľov sekcie Tlačové správy Sme má vysokoškolské alebo vyššie odborné ...
Čítať Viac
Loading...