Ako na hyperlinky v PR článkoch

string-823252_640
Publikujete PR články? Určite nezabudnite na hyperlinky v texte. Pomôžu čitateľa zmeniť na vášho potenciálneho zákazníka. Hoci len tak, že mu umožnia rýchlo nájsť v texte kontakt na vašu firmu.

Prečo vkladať hyperlinky
Väčšina zadávateľov vkladá do komerčných článkov hyperlinky, teda odkazy z článku, ktoré dovedú užívateľa na cieľovú webovú stránku. Tí, čo odkazy v textoch nepoužívajú strácajú jednu z hlavných výhod: ponúknuť viac informácií a umožniť interakciu (vyplniť kontaktný formulár, pridať príspevok, prejsť na často kladené otázky alebo zatelefonovať predajcovi produktu, o ktorom sa píše v článku).

S počtom to netreba preháňať
Optimálne je použiť dva až päť odkazov, podľa celkovej dĺžky textu článku. Ich rozumný počet umožňuje nasmerovať čitateľa na konkrétny zámer. Vaše odkazy by mali vystihnúť podstatu. Tá zodpovedá vhodne zvoleným kľúčovým slovám. Napríklad správne je linkovať slovné spojenia typu zapojiť sa do súťaže, vyžiadať si katalóg, skúšobná jazda, zakúpiť vstupenky, stiahnuť si cenník, alebo povedzme objednať si termín.


Error: Your Requested widget " wp_insert_ad_widget-14" is not in the widget list.

  • [do_widget_area footer-widget-1]
    • [do_widget_area footer-widget-2]
      • [do_widget_area footer-widget-3]
        • [do_widget_area home-widget-1]
          • [do_widget_area home-widget-2]
            • [do_widget_area home-widget-3]
              • [do_widget_area sidebar-1]
                • [do_widget id="ajaxsearchlitewidget-3"]
                • [do_widget id="custom_html-3"]
                • [do_widget id="wpp-3"]
                • [do_widget id="custom_html-2"]
                • [do_widget id="cnss_widget-2"]
                • [do_widget id="wpp-6"]
                • [do_widget id="democracy-2"]
                • [do_widget id="facebook-likebox-2"]
                • [do_widget id="wpp-4"]
                • [do_widget id="wpp-2"]
                • [do_widget id="mostpopulartags-2"]
                • [do_widget id="twitter_timeline-2"]
                • [do_widget id="text-9"]
                • [do_widget id="blog_subscription-2"]
                • [do_widget id="blog_subscription-3"]
                • [do_widget id="list-7"]
                • [do_widget id="text-14"]
              • [do_widget_area smartslider_area_1]
                • [do_widget_area widgets_for_shortcodes]
                  • [do_widget id="blog_subscription-5"]
                  • [do_widget id="recent-posts-4"]
                  • [do_widget id="top-posts-3"]
                  • [do_widget id="blog_subscription-6"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-14"]
                  • [do_widget id="mostpopulartags-4"]
                  • [do_widget id="mostpopulartags-5"]
                  • [do_widget id="facebook-likebox-3"]
                  • [do_widget id="text-10"]
                  • [do_widget id="wpp-5"]
                  • [do_widget id="text-12"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-18"]
                  • [do_widget id="category-posts-2"]
                  • [do_widget id="search-4"]
                  • [do_widget id="ajaxsearchlitewidget-2"]
                  • [do_widget id="adwidget_htmlwidget-3"]
                  • [do_widget id="mostpopulartags-6"]
                • [do_widget_area wp_inactive_widgets]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-10"]
                  • [do_widget id="wp_related_posts_widget"]
                  • [do_widget id="text-8"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-21"]
                  • [do_widget id="text-13"]
                  • [do_widget id="recent-posts-2"]
                  • [do_widget id="mostpopulartags-3"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-15"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-13"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-12"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-11"]
                  • [do_widget id="search-2"]
                  • [do_widget id="spostarbust-widget-2"]
                  • [do_widget id="list-5"]
                  • [do_widget id="top-posts-2"]
                  • [do_widget id="list-6"]
                  • [do_widget id="sparkling_popular_posts-2"]
                  • [do_widget id="blog_subscription-4"]
                  • [do_widget id="sparkling-cats-2"]
                  • [do_widget id="media_image-2"]
                  • [do_widget id="rss_links-2"]
                  • [do_widget id="twitter_timeline-3"]
                  • [do_widget id="rss-4"]
                  • [do_widget id="text-4"]
                  • [do_widget id="text-5"]
                  • [do_widget id="list-4"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-6"]
                  • [do_widget id="rss-3"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-7"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-5"]
                  • [do_widget id="wp_insert_ad_widget-2"]
                  • [do_widget id="rss-2"]
                  • [do_widget id="ctc-2"]
                  • [do_widget id="adwidget_htmlwidget-2"]

                Vkladáme hyperlinky
                Pri písaní textu vám každý nástroj (textový editor) túto možnosť ponúka. V texte treba označiť (myšou) určité slovo alebo slovné spojenie a vložiť adresu, t.j. prepojenie na vašu web stránku (alebo dokument či súbor s cenníkom uložený na vašom serveri).

                Linkujte kontakty
                Dobrým spôsobom, ako čitateľa zmeniť na potenciálneho zákazníka, je umožniť mu rýchlo nájsť v článku kontakt na vašu firmu. Nie každý totiž vo vašom texte nájde to, čo presne chcel nájsť.  V texte stačí „nalinkovať“ slovo kontakt na podstránku vášho webu, alebo priamo na váš e-mail – užívateľ jedným klikom môže rovno napísať na vašu adresu.


                Neprehliadnite

                Ako nakupovať
                programatickú (RTB) reklamu?
                Téma:
                Koľko stojí reklama?
                Téma:
                Čo je CTR, Klik, PV?
                Téma:
                PR články zadarmo?
                Téma:
                Ako na fotografie?
                Téma:
                Ako na hyperlinky
                v PR článkoch?
                Téma:
                previous arrow
                next arrow
                Shadow
                Slider


                Fotografie v tele článku? S hyperlinkom!

                Obrázky sú najviac vnímanou časťou PR článkov. Preto smerujte odklik z fotografie  na vašu stránku, napríklad s podrobnosťami o vyobrazenom produkte, alebo do eshopu pre zakúpenie produktu. Nezabudnite na alternatívny text k obrázku: Ak čitateľ prejde myšou na fotografiu, zobrazí sa mu odporúčanie na želanú akciu (zakúpiť vstupenky, vyžiadať si katalóg). 
                 
                Nalinkovaný zdroj zvyšuje kredit článku
                Uvádzať zdroj článku pomáha orientovať sa čitateľovi, dáva mu možnosť reagovať na text, polemizovať. A zadávateľovi umožňuje získať spätnú väzbu. Uvádzajte podpis / zdroj článku vo forme hyperlinku alebo linkujte informácie o ďalších článkoch autora. Aj podpis s odkazom na PR agentúru zvyšuje kredit článku, prípadne predíde nedorozumeniam či pochybnostiam.


                Autor:



                 

                Najnovšie články

                Foto: Pixabay.com

                Sme.sk možno čítať aj bez reklamy

                Žiadne bannery, vyskakovacie reklamy či textové inzeráty. Sme.sk možno od jesene 2018 čítať ...
                Čítať Viac
                Photo: Pixabay.com

                IAB: Sedemnásť percent displejovej reklamy je na Slovensku nakupovaných programaticky

                Online reklama v prvom polroku 2018 rástla. Za 43-percentným rastom programatickej reklamy v porovnaní ...
                Čítať Viac
                Photo: Pixabay.com

                Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom

                Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom. Používatelia, ktorí si rozšírením blokujú internetové ...
                Čítať Viac
                Photo: Pixabay.com

                Exchange bidding ako ďalší programatický zdroj príjmov pre médiá

                Google Ad Manager (donedávna Doubleclick for Publishers) umožňuje majiteľom webových stránok ktorí ho ...
                Čítať Viac
                Foto: Pixabay.com

                Môže byť plošná online natíva zaujímavá aj pre užívateľov?

                Nedávno sme na serveri Sme.sk začali používať natívnu plošnú online reklamu. Jej kľúčové ...
                Čítať Viac
                Photo: Pixabay.com

                Za online spravodajstvo platilo vlani 11 percent Slovákov

                Podľa poslednej štúdie Digital News Report 2018, ktorú publikoval Reuters Institute for the ...
                Čítať Viac
                Foto: Pixabay.com

                Yield management programatického predaja online reklamy

                Prečo sa vlastne zaoberať riadením programatického predaja, keď je to predsa „automatizované“? Nuž ...
                Čítať Viac