Foto: Pixabay.com

Petit Press predáva reklamu na Sme.sk po novom, mobily nacenil samostatne

Vydavateľstvo Petit Press, ktoré má v portfóliu najčítanejší spravodajský portál Sme.sk, pracuje od novembra s novým cenníkom pre online reklamu. Klientom po úprave ponúka aj nákup s negarantovanými impresiami či nákup v ľubovoľných obdobiach bez fixácie podľa kalendárneho týždňa.

Zdroj: Medialne.sk – Petit Press predáva reklamu na Sme.sk po novom, mobily nacenil samostatne


Neprehliadnite:


Ako nakupovať
programatickú (RTB) reklamu?
Téma:
Koľko stojí reklama?
Téma:
Čo je CTR, Klik, PV?
Téma:
PR články zadarmo?
Téma:
Ako na fotografie?
Téma:
Ako na hyperlinky
v PR článkoch?
Téma:
previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

 

Najnovšie články

Foto: Pixabay.com

Sme.sk možno čítať aj bez reklamy

Žiadne bannery, vyskakovacie reklamy či textové inzeráty. Sme.sk možno od jesene 2018 čítať aj s ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

IAB: Sedemnásť percent displejovej reklamy je na Slovensku nakupovaných programaticky

Online reklama v prvom polroku 2018 rástla. Za 43-percentným rastom programatickej reklamy v porovnaní s predchádzajúcim ...
Čítať Viac
Photo: Pixabay.com

Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom

Sme.sk začalo blokovať obsah používateľom s adblockom. Používatelia, ktorí si rozšírením blokujú internetové reklamy v ...
Čítať Viac