Photo: Pixabay.com

Mýty o implementácii SSP z pohľadu média

Uvažujete o profitabilnom zdroji programmatickej reklamy a chcete začať predávať svoj reklamný priestor aj cez RTB? Na výber je viacero SSP (Supply side platforms), cez ktoré médiá ponúkajú svoje impresie inzerentom. O ich nasadení a odhade potrebnej miery starostlivosti na strane média existuje pomerne málo informácií, no často veľa dohadov či obáv. Prinášame pohľad na dvanásť mýtov o implementácii SSP. Pokračovanie článku…


Neprehliadnite:


Ako nakupovať
programatickú (RTB) reklamu?
Téma:
Koľko stojí reklama?
Téma:
Čo je CTR, Klik, PV?
Téma:
PR články zadarmo?
Téma:
Ako na fotografie?
Téma:
Ako na hyperlinky
v PR článkoch?
Téma:
previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

© Vladimír Martinka

Autor je expert na online reklamu servera Sme.sk. Okrem riadenia viacerých online projektov sa špecializuje na Programmatic (dohody - private marketplace, programmatic guaranteed, exchange bidding, yield management, analytcs). Je autorom a administrátorom blogu Reklama.sme.sk.