Newsletter Tlačové správy Sme.sk, marec 2016

---

Vážení priatelia,
prinášame vám aktuálny výber z článkov blogu Reklama.sme.sk s témou Tlačové správy. Veríme, že texty príspevkov budú pre vás užitočné pri používaní služby Tlačové správy Sme.sk alebo nákupe produktov textovej reklamy na Sme.sk.

Zároveň dávame do pozornosti náš Dotazník spokojnosti, v ktorom sa môžete vyjadriť na tému vaše skúsenosti so službami inzertného oddelenia Petit Press, a.s.

Náš tip - pridajte si tri užitočné záložky:
Možnosti textovej reklamy na Sme.sk
Ponuka servera Tlačové správy Sme.sk
Aktuálne články na tému tlačové správy

Vladimír Martinka, editor blogu Reklama.sme.sk.

---

Najnovšie články:

---

Tlačové správy Sme lámu rekordy v návštevnosti

Vo februári 2016 zaznamenal server tlacovespravy.sme.sk rekord vo svojej viac ako štvorročnej histórii, keď stránku navštívilo 125 112 reálnych užívateľov (RU). Aj priemerná návštevnosť za posledné tri mesiace (12/2015 - 2/2016) dosiahla doterajšie maximum 104 902 RU. Počet platených pr článkov zverejnených v druhom mesiaci tohto roka bol bezmála sto tridsať, teda zadávatelia na serveri publikovali rádovo štyri nové platené správy denne. Priemer …

Čítajte viac.

---

PR články zadarmo? Otázne riešenie

PR články zverejnené zadarmo síce znamenajú úsporu, prinášajú však isté obmedzenia. Ak zvažujete či publikovať tlačové správy alebo propagačné texty na bezplatnom pr serveri, položte si predtým pár otázok. Pokračovanie článku...  

Čítajte viac.

---

Kto sú užívatelia sekcie Tlačové správy Sme

Kto sú užívatelia sekcie Tlačové správy Sme? Viete že až 43,24% percenta užívateľov sekcie Tlačové správy Sme má vysokoškolské alebo vyššie odborné vzdelanie (priemerný slovenský užívateľ internetu: 21,75%) a viac ako 75,41% užívateľov sekcie je z najbonitnejších socioekonomických skupín A, alebo B, alebo C (priemerný slovenský užívateľ internetu: 53,02%)? Čítajte viac na tlacovespravy.sme.sk

Čítajte viac.

---

Vyberáme ďalšie články, ktoré by Vás mohli zaujímať:

---

PR články sú najúčinnejšie reklamné formáty na Sme.sk

Sme.sk - najnavštevovanejší spravodajský server ponúka reklamné bannery štandardné i neštandardné, mobilnú reklamu, videoreklamu i textovú reklamu (PR články). Z hľadiska miery prekliku z reklamy (tzv. CTR) sú najúčinnejšími reklamnými formátmi PR články nasledované nadobsahovými formátmi typu Active pilot Plus a Half Page Ad autoexpand. V horných priečkach rebríčka účinnosti je aj reklama v prehrávači videa (Pre-roll spot) pred mobilným bannerom a štandardnými formátmi …

Čítajte viac.

---

„Zdroj: Internet“

Ak spoločnosť vo svojej tlačovej správe neuvádza reálny zdroj použitého obrázku, resp. pod fotografiou pri článku uvedie označenie „Zdroj: Internet“, je pravdepodobné, že aj keby bol v texte opisovaný produkt opretý o najlepšie možné referencie, týmto si firma svoj kredit u čitateľov výrazne znižuje. Problém je aj to, ak sa fotografia označí zdrojom typu adresa webstránky, z ktorej bola použitá fotografia jednoducho skopírovaná (ak …

Čítajte viac.

---

Tri tipy pre zadávateľov tlačových správ: Fotografie

Náhľadová fotografia tlačovej správy, správny výrez, vhodný detail, autorské práva. Prečítajte si tri tipy pre zadávateľov tlačových správ - dnes na tému fotografie. Nabudúce – správne titulkovanie správ.   Prečo používať náhľadovú fotografiu k tlačovej správe Pri publikovaní komerčnej tlačovej správy odporúčame pridať náhľadovú fotografiu. Jednak vie upriamiť pozornosť v zozname správ práve na váš článok; jednak dokáže - rovnako ako text - cez …

Čítajte viac.

---

Titulkujete správne tlačové správy?

PR články či tlačové správy mávajú na webe „dlhý život“, titulok je preto alfou a omegou ich efektivity. Viete titulkom vyvolať dopyt? Ktoré titulky sú efektívne a ktoré fádne? Ako zafixovať hlavné posolstvo pr článku? Prinášame pár odporúčaní servera Tlacovespravy.sme.sk. Otázky sú takmer vždy dobrými titulkami - zaujmú čitateľa a nabádajú k prečítaniu správy (napríklad „Ako je to s vitamínom D?“); podobne aj apelačné a upozorňujúce …

Čítajte viac.

---

Ako vám môže pomôcť tlačová správa zverejnená na Sme.sk

Cieľom tvorcov tlačových správ by malo byť šírenie posolstva čo najširšiemu, a súčasne najvhodnejšiemu publiku. Sme.sk ako médium, ktorým sú šírené aj tlačové správy, poskytuje firmám rôzne úrovne služieb pre ich zverejnenie. Služba Tlačové správy SME má transparentnú návštevnosť, dobrú pozíciu vo vyhľadávačoch a reálne pomáha zvyšovať SEO stránky zadávateľa tlačových správ. Poskytuje cenovú variabilitu ich publikovania – buď ich …

Čítajte viac.

---

Ako znásobiť odozvu pr článkov na Tlacovespravy.sme.sk

Ak si zverejňujete pr články cez vlastný prístup do služby Tlačové správy, použitím pár užitočných trikov môže byť odozva na ich publikovanie, a tým aj ich efektivita, podstatne vyššia. Vytvárajte perex ako cieľ pre vyhľadávače. Úvodné dva riadky podtitulu (perexu) a ich kľúčové slová hrajú podstatnú úlohu pre splnenie cieľa dostať práve váš článok do čela vo výsledkoch vyhľadávania. Uveďte v ňom …

Čítajte viac.

---

Prečo nie sú pr články na tlacovespravy.sme.sk zadarmo

To, že na tlacovespravy.sme.sk neponúkame zverejnenie pr článkov zdarma, nám umožňuje poskytnúť registrovaným zadávateľom pr správ viac kvalitných služieb: -       články sa ocitajú v dobrej spoločnosti - medzi našich klientov patria desiatky významných slovenských firiem a inštitúcií z oblastí telekomunikácii, financií, obchodu, IT, marketingu, cestovného ruchu ale i neziskového sektora; -       ich umiestnenie je na silnej doméne Sme.sk, ktorá pomáha lepšie zaregistrovať pr články …

Čítajte viac.

---

Ako zvýšiť hodnotu a životnosť tlačových správ

Aká je životnosť tlačových správ či pr článkov smerujúcich do externého prostredia? Mnoho z nich má veľmi krátky život - splnia si informačnú povinnosť a po pár dňoch "zhasnú". Tých sofistikovanejších, s nadčasovým obsahom a zámerom priviesť ľudí na cieľovú stránku aj po "životnosti" správy, je podstatne menej - sú však oveľa hodnotnejšie a účinnejšie. Ako ich však tvoriť?_ - Skúste …

Čítajte viac.

---

Päť dôvodov pre pr články na webe

Na internet smerujú stále vačšie časti firemných marketingových rozpočtov. Stúpajúci záujem je aj o pr články, ktoré sa pomaly ale isto presúvajú z printu na web. Ponúkame päť pravdepodobných dôvodov prečo ich marketéri preferujú v prostredí internetu. _ pr články patria medzi najúčinnejšie reklamné formáty, vďaka dobrej merateľnosti ich odozvy vykazujú v porovnaní s inými reklamnými formami (napr. bannermi) násobne vyššiu konverziu; oproti …

Čítajte viac.

---
---

Sledujte blog Reklama.sme.sk
Nové články nájdete aj na Facebooku, Twitteri a Google+