Photo: Pixabay.com

Programatic na Slovensku rastie, môže mať 8 mil. eur

Ako píše server MediaGuru.cz programatický nákup display reklamy na Slovensku rástol v prvom polroku medziročne až o 64 %. Server cituje executive directorku IAB Slovakia Dášu Karpelovú: „Vzhľadom na to, že s programmaticom sa vo väčšej miere na slovenských médiách začalo len nedávno, predpokladáme stále veľké nárasty v budúcnosti. Náš odhad je cca. 100 % medziročný nárast 2016/2015 a odhad AdEx komisie ohľadne celkových výdavkov slovenských zadávateľov do programmatic je 8 miliónov eur.“ Podľa MediaGuru.cz s programatickou reklamou pracujú aj vydavateľstvá, napríklad za vydavateľa denníka Sme Petit Press to potvrdil člen predstavenstva Peter Mačinga. „Sme aktuálne niekde na úrovni okolo 20% z objemu digitálnej reklamy. Predpokladám, že do troch rokov to bude viac ako polovica,“ uviedol. Zdroj: MediaGuru.cz

Pridajte komentár