Ako na hyperlinky v komerčných textoch

Publikujete PR články? Určite nezabudnite na hyperlinky v texte. Pomôžu čitateľa zmeniť na vášho potenciálneho zákazníka. Hoci len tak, že mu umožnia rýchlo nájsť v texte kontakt na vašu firmu. Väčšina zadávateľov vkladá do komerčných článkov hyperlinky, teda odkazy z článku, ktoré dovedú užívateľa na cieľovú webovú stránku. Tí, čo odkazy v textoch nepoužívajú, strácajú jednu z hlavných výhod: ponúknuť viac informácií a umožniť interakciu (vyplniť kontaktný formulár, pridať príspevok, prejsť na často kladené otázky alebo zatelefonovať predajcovi produktu, o ktorom sa píše v článku). Pokračovanie článku…


Neprehliadnite:


Ako nakupovať
programatickú (RTB) reklamu?
Téma:
Koľko stojí reklama?
Téma:
Čo je CTR, Klik, PV?
Téma:
PR články zadarmo?
Téma:
Ako na fotografie?
Téma:
3,90€ na mesiac?
Téma:
Ako na hyperlinky
v PR článkoch?
Téma:
previous arrow
next arrow
Ako nakupovať programatickú (RTB) reklamu?
Shadow
Slider

 

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.