Foto: Pixabay.com

Programmatic rástol v druhom polroku na weboch IAB Slovakia o 44%

„V rámci programmatic sme v druhom polroku 2015 zaznamenali v členskej základni IAB Slovakia 44%-ný nárast oproti prvému polroku. Celková hodnota preinvestovaných finančných prostriedkov do programmatic v absolútnej hodnote dosiahla cez 3 mil. eur, stále však tvorí nízky podiel na príjmoch z bannerovej reklamy v rámci členskej základne IAB Slovakia“ – uvádza vo svojej tlačovej správe IAB Slovakia. Z programmatic reklamy teda mali členské weby IAB Slovakia niečo cez 3 percentá príjmov. Podľa Vladimíra Martinku, zástupcu riaditeľa odboru predaja inzercie Petit Press, a.s. Bratislava, „server Sme.sk, ktorý programmatic platformy používa už niekoľko rokov, dosiahol v sledovanom období rádovo štyrikrát vyšší podiel programmatic-u na svojich online reklamných tržbách„.

 

Pridajte komentár