Foto: Pixabay.com

Fulmek pre Strategie.sk: Inzertné tržby na Sme.sk sú v Petit Presse už dva roky výrazne vyššie ako v printe

„Musím uviesť, že inzertné tržby na sme.sk sú v Petit Presse už dva roky výrazne vyššie ako v printe. Na online máme v denníku SME reálne dve tretiny inzertných príjmov a len jedna tretina inzertných tržieb je v tlačenej verzii novín. Preto nás neruší pokles predaja novín. A tiež si myslíme, že postupne bude klasická plošná printová inzercia marginálna. Inzertne sa v tlačenej verzii budú predávať skôr špeciálne projekty. Ak vieme, že nám rastie online inzercia, a vieme vykryť straty z printu cez predaj inzercie a predplatného na online, de facto je nám jedno, či predáme 29 000 alebo 35 000 kusov denne. Jediná správna cesta do budúcnosti je sústrediť sa na online a print mať povedzme ako marketingový nástroj pre silný spravodajský online portál.“ …viac z rozhovoru A.Fulmeka pre Strategie.sk.

Viac článkov pod značkou Fulmek.

Pridajte komentár