Foto: Pixabay.com

Textová inzercia na Sme.sk

Poznáte možnosti textovej reklamy? Ako vie firmám v praxi pomáhať textová inzercia? Pozrite si tri možné riešenia pre výber vhodnej textovej reklamy na spravdajskom serveri Sme.sk.

Textová inzercia – modelová situácia č. 1
Kamenný obchod s ponukou športového oblečenia a s vlastným eshopom potrebuje zvýšiť znalosť svojej značky a zlepšiť svoju pozíciu vo vyhľadávačoch. Riešenie: Pre takúto formu je optimálne zakúpiť si prístup k službe Tlačové správy SME a zverejňovať si vo vlastnej réžii pr články na tlacovespravy.sme.sk (prístupy k službe sú možné vo variantoch na 3, 6 alebo dvanásť mesiacov). V článkoch či tlačových správach je možné kdekoľvek do textu pridávať v neobmedzenej miere odkazy na konkrétne produkty eshopu, fotografie či videá s návodmi alebo popisom výrobkov. Vďaka materskej doméne Sme.sk sú články na tlacovespravy.sme.sk (http://tlacovespravy.sme.sk/) veľmi dobre indexované vo vyhľadávačoch, kde stúpne pozícia eshopu, a súčasne sa zvýši znalosť značky i jeho návštevnnosť. Viac na tému prístup k službe Tlačové správy…



Textová inzercia – modelová situácia č. 2
Firma predávajúca detské hračky potrebuje rýchlo odkomunikovať stiahnutie výrobku z trhu. Riešenie: Na tento účel je potrebný špeciálne dôležitý PR článok alebo tlačová správa s najväčším možným zásahom a možnosťou zverejnenia do 24 hodín na serveri s vysokým spravodajským kreditom. Tieto parametre spĺňa PR článok zverejnený na Hlavnej stránke Sme.sk (k dispozícii sú štyri varianty umiestnenia). Viac na tému špeciálne dôležitý PR článok alebo tlačová správa…

Textová inzercia – modelová situácia č. 3
Spoločnosť potrebuje rozoslať leták s ponukou vo forme elektronického newslettra určeného novým potenciálnym zákazníkom a zistiť konkrétnu odozvu na novú akciu. Riešenie: Najvhodnejším typom reklamy je direct mail. Oproti reklamným tlačovinám určeným do poštových schránok je direct mail operatívnejší a menej nákladný (odpadá potreba tlače); a čo je podstatné – jeho účinnosť (počet otvorení mejlov a kliknutí na odkazy v jeho tele) je možné presne zmerať a vyhodnotiť. Viac o tom prečo je direct mail  účinný, dobre merateľný a lacný komunikačný nástroj…


Upozornenie: Všetky uvedené reklamné riešenia nemusia byť súčasťou aktuálnej ponuky textovej inzercie na serveri Sme.sk.


 Pozrite si aj ďalšie možnosti textovej reklamy na Sme.sk.

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.