Foto: Pixabay.com

Tri tipy pre zadávateľov tlačových správ: Fotografie

Náhľadová fotografia tlačovej správy, správny výrez, vhodný detail, autorské práva. Prečítajte si tri tipy pre zadávateľov tlačových správ – dnes na tému fotografie. Nabudúce – správne titulkovanie správ.

Prečo používať náhľadovú fotografiu k tlačovej správe

Pri publikovaní komerčnej tlačovej správy odporúčame pridať náhľadovú fotografiu. Jednak vie upriamiť pozornosť v zozname správ práve na váš článok; jednak dokáže – rovnako ako text – cez vyhľadávač priviesť návštevníka k jeho otvoreniu. Ak náhľadová fotografia obsahuje dobre zvolený detail, často upúta lepšie ako titulok správy. Viac – naše odporúčania.

Prečo je dôležitý správny výrez náhľadovej fotografie
Náhľadový obrázok polodetailu s kompletne „odseknutou hlavou“ síce môže vyvolať u časti čitateľov zvedavosť, rozhodne však nepridá na reputácii zadávateľa správy (o neúcte k vyobrazenej osobe ani nehovoriac). Vždy preto nielen dôsledne vyberajte správny detail, ale i skontrolujte výrez náhľadovej fotografie po jej zobrazení v sekcii. Viac – naše odporúčania.

Prečo dbať na autorské práva k použitým fotografiám
Správne je používať legálne a autorizované fotografie. V službe Tlačové správy Sme.sk je za autorské práva ku komerčným správam/článkom, vrátane vkladaných fotografií, plne zodpovedný zadávateľ. Ten musí hradiť prípadnú škodu pri porušení práv súvisiacich s autorským právom či právom na ochranu osobnosti fyzických osôb. Viac – Podmienky používania.

(VM)

Viac na tlacovespravy.sme.sk/pg/casto-kladene-otazky/

Nabudúce – správne titulkovanie správ.

 

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.