Foto: Pixabay.com

Prečo na Sme.sk odporúčame používať záložné obrázky k flashovej kreatíve

Pre prípady ak prehliadač užívateľa nepodporuje funkcionalitu kreatívy (napr. Flash, alebo HTML5), na Sme.sk odporúčame s podkladom súčasné dodanie záložného obrázku (odporúča sa použiť štandardný súbor s obrázkom).

Prečo je dobré pre inzerentov používať záložné obrázky

Časti užívateľov nie je schopná zobraziť sa na webových stránkach multimediálna kreatíva z jednoduchého dôvodu – prehliadač užívateľa nepodporuje funkcionalitu kreatívy (napr. Flash, alebo HTML5). Užívateľ spravidla uvidí na stránke ikonku o neschopnosti prehliadača danú kreatívu zobraziť. „Impresia“ kreatívy pre takéhoto užívateľa síce bola doručená, reklama však reálne nemohla byť zobrazená.

Ako to vyriešiť

Stačí málo: Spolu s najčastejšie používanou multimediálnou kreatívou typu flash (*swf), dodať aj štandardný súbor so statickým obrázkom. Ten sa zobrazí ak prehliadač užívateľa nepodporuje funkcionalitu kreatívy. Reklamné systémy s tým bežne pracujú a nemajú s tým žiadny problém.

Nie je to prakticky žiadna práca navyše

Ak niektorí zadávatelia dostávajú spätnú väzbu od tvorcov kreatívy, že dodať záložné súbory sú náklady navyše, nemusí to zodpovedať realite. Vytvorenie jednoduchého záložného obrázku k *swf banneru zaberie menej ako jednu minútu, a stojí nanajvýš jedno pivo.


Inzercia





Ak použijete záložné obrázky k flashovej kreatíve 

Ak použijete záložné obrázky k flashovej kreatíve, vašu reklamu môžu uvidieť aj používatelia mobilných zariadení (najčastejšie typu Android, iOS), ktorých je napríklad na Sme.sk viac ako štvrtina).

Preto na Sme.sk odporúčame používať záložné obrázky k flashovej kreatíve.

TIP: Prečítajte si aj: Server Sme.sk zadefinoval HTML5 špecifikácie

_

 

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.