Päť dôvodov pre pr články na webe

Na internet smerujú stále vačšie časti firemných marketingových rozpočtov. Stúpajúci záujem je aj o pr články, ktoré sa pomaly ale isto presúvajú z printu na web. Ponúkame päť pravdepodobných dôvodov prečo ich marketéri preferujú v prostredí internetu.

_

  1. pr články patria medzi najúčinnejšie reklamné formáty, vďaka dobrej merateľnosti ich odozvy vykazujú v porovnaní s inými reklamnými formami (napr. bannermi) násobne vyššiu konverziu;
  2. oproti umiestneniu v printových nosičoch majú pr články na webe vačšiu operatívnosť i podstatne dlhšiu životnosť;
  3. pr články sa dajú umiestňovať do relevantného, ale i do prémiového webového obsahu, a tým ich dobre zaregistrujú nielen čitatelia, ale i webové vyhľadávače;
  4. obsahovo kvalitné weby (napr. spravodajské), ktoré sú aj nosičmi pr článkov, ponúkajú sofistikované možnosti ako zvýšiť ich viditeľnosť, a tým aj čítanosť;
  5. firmy si pri tvorbe rozpočtu môžu vybrať zo škály možností nákupu priestoru pre zverejnenie pr článkov, napríklad podľa predpokladanej frekvencie zverejňovania, pozície článku, návštevnosti či rejtingu webu.

 

 

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.