Náskok Sme.sk v mobilných aplikáciách

133Podľa AIMmonitoru za apríl 2013 sa mesačný počet prezretých stránok z mobilných zariadení v kategórii Spravodajstvo medziročne zdvojnásobil (z 11,3 mil. PV v apríli 2012 na 22,6 milióna v 4/2013). Podiel (PVm %) spravodajstva cez mobilné zariadenia stúpol medziročne zo 6,29% na 10,35%, čo predstavuje nárast o takmer 65%.

pvm_graf

V rovnakej  – spravodajskej kategórii  monitoringu z pohľadu užívateľov zo SR bol v sledovaní obsahu cez mobilné zariadenia v apríli 2013 suverénnym lídrom server Sme.sk, a to s vyše 238 tisíc reálnymi užívateľmi, druhý nasleduje server Aktuality.sk s počtom RU o 38% nižším (147 060 RU) pred stránkou Tvnoviny.sk (84 676 RU). Predstih Sme.sk je markantný najmä v počte PV (pageviews), kde s trojnásobným náskokom kraľuje obľube spravodastva medzi užívateľmi zo SR.

RU_m

Sme.sk v súčasnosti poskytuje okrem mobilnej verzie m.sme.sk rad mobilných aplikácií Sme.sk pre platformy Android, iPhone, Bada i Windows Phone; ďalej aplikácie Restauracie.sme.sk (pre Android a iPhone) Pocasie.sme.sk (pre iPhone), Natankuj.sme.sk (pre Android, iPhone a Windows Phone), a ponúka škálu možností cielenia inzercie na Sme.sk v mobilných aplikáciách.

Aktualizované 3.6.2016: Od júna 2016 má Sme.sk vo väčšine sekcií responzívny dizajn. Mobilná verzia m.sme.sk je presmerúvaná na www.sme.sk. Čítajte viac…

Podľa novinky.blog.sme.sk v treťom ročníku národnej súťaže mobilných aplikácií AppsRulezz 2013 figurujú štyri aplikácie z dielne Sme.sk. Do súťaže sme prihásili tri mobilné aplikácie – Počasie Sme.sk pre iPhone, Natankuj.sk pre iPhone a Windows Phone, Sme.sk pre Windows Phone a televíznu aplikáciu – TV SME.

Zdroj: Petit Press, údaje AIMmonitor.

Tip: Pozrite si Možnosti cielenia inzercie na Sme.sk na mobilné zariadenia a aplikácie
Zaujímate sa o reklamné formáty na Sme.sk? – viac informácií nájdete TU.

 

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.