1/2011 Newsletter Sme.sk

Newsletter Sme.sk, máj 2011

     Vážení priaznivci portálu Sme.sk,

     prinášame Vám jarné novinky o portáli Sme.sk.

–       spustili sme nové pocasie.sme.sk s údajmi z takmer 3000 slovenských miest a obcí

–       ak chcete lepšie čítať Sme.sk v iPhone alebo Androide ? skúste naše aplikácie pre smart telefóny

–       spustili sme službu ktorá naozaj umožní šetriť: viete ako zľavy.sme.sk fungujú?

–       počas ms v hokeji sme uviedli online komentovací systém k live prenosom z najatraktívnejších zápasov

–       pribudla sekcia, ktorá vám poradí optimalizovať vaše webstránky, seo.sme.sk,

–       do obehu sme dali nové letenky.sme.sk, nechýba na nich 8 dobrých tipov pre nájdenie lacných leteniek

–       máme nový e-shop elektro.sme.sk, prekvapí vás nielen sortimentom, ale i cenami

–       spustili sme nové poistenie.sme.sk, s ponukou najlacnejšieho povinného zmluvného poistenia vozidiel

–       pre firmy, ktoré im chcú dať o sebe vedieť ponúkame od júna novú službu tlacovespravy.sme.sk

 Highlits:

 Vedeli ste, že:

–       na Sme.sk môžete viesť reklamnú kampaň, ktorá garantuje, že zasiahne 1,2 mil. ľudí?

–       počet inzerentov na Sme.sk za obdobie 1-3/2011 sa medziročne zvýšil o viac ako 20%?

–       na oboch mobilných aplikáciách sme.sk (pre iPhone alebo Android) stačí použiť jeden rekl.formát?

–       ako sa na Sme.sk kliká na rôzne typy reklamy?

tab_1

SME.sk – najnavštevovanejší slovenský spravodajský server ponúka inzerentom široké spektrum možností efektívnej komunikácie v prostredí internetu. Náš obchodný tím je pripravený poskytnúť profesionálne poradenstvo pri výbere vhodných foriem inzercie a naplánovaní reklamnej kampane za ceny atraktívne pre každého zákazníka.

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu a veríme, že nám aj naďalej zachováte Vašu priazeň.

Váš tím obchodného oddelenia logosmesk

Upozornenie: aktuálny cenník reklamy na Sme.sk je dostupný na inzercia.sme.sk.

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.