4/2010 Newsletter Sme.sk

Newsletter Sme.sk, november 2010

Vážení priaznivci portálu Sme.sk,

prinášame Vám aktuálne novinky o portáli Sme.sk.

  • V polovici novembra sa prostredníctvom nového cenníka reklamy ku zákazníkom dostáva ponuka nového spôsobu predaja online reklamy na Sme.sk – kampane s garanciou počtu zasiahnutých unikátnych návštevníkov (UV). Sú určené predovšetkým tým, ktorí uprednostňujú efektívny zásah merateľný konkrétnym počtom UV, pričom priemerná zľavnená cena za 1000 oslovených UV je 13 € (!), a v prípade použitia expandable formátu cena nepresahuje sumu 30 € (ceny uvádzame bez dph).
  •  Podľa údajov auditu AIMmonitor za 9/2010 sa stala stránka Natankuj.sme.sk najnavštevovanejším slovenským serverom venovaným motorizmu.

graf1

  • V auguste rozšíril server Sme.sk svoje internetové aktivity o službu Restauracie.sme.sk, ktorá  disponuje najväčšou a najaktuálnejšou databázou na slovenskom webe (takmer 2 900 reštaurácií). Podľa online.aimmonitor.sk za október zaznamenala služba cca 45 000 reálnych užívateľov.
  • V poslednom letnom mesiaci uviedol server Sme.sk kvalitatívne novú službu Praca.sme.sk poskytujúcu riešenia zamestnávateľom, a súčasne ľuďom hľadajúcim zamestnanie. Na konci tretieho mesiaca prevádzky stránka disponovala štyrmi tisíckami ponúk práce, a zaujala 46 000 reálnych užívateľov.
  • Nákupná sekcia Sme.sk sa od októbra opäť rozrástla, tentoraz o internetovú Lekaren.sme.sk a interaktívny obchod Nabytok.sme.sk.
  • Aj v septembri 2010 bol server Sme.sk naďalej suverénnou jednotkou na trhu spravodajských serverov.

         graf2                                              

SME.sk – najnavštevovanejší slovenský spravodajský server ponúka inzerentom široké spektrum možností efektívnej komunikácie v prostredí internetu. Náš obchodný tím je pripravený poskytnúť profesionálne poradenstvo pri výbere vhodných foriem inzercie a naplánovaní reklamnej kampane za ceny atraktívne pre každého zákazníka.

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

Vaše logosmesk

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.