3/2010 Newsletter Sme.sk

101Newsletter Sme.sk, júl 2010

Vážení priaznivci portálu Sme.sk,
prinášame Vám ďalšie novinky o portáli Sme.sk.

_

  • Podľa aktuálnych údajov analytického servera Alexa.com monitorujúceho top 100 sites in Slovakia je Sme.sk

treťou najnavštevovanejšou stránkou s doménou sk. Viac na http://www.alexa.com/topsites/countries/SK.

  • Aj v máji bol server Sme.sk naďalej suverénnou jednotkou na trhu spravodajských serverov.

                                                     graf3

Ďalšie highlights:

  • V máji priniesla aktualizovaná sekcia portálu Sme.sk poistenie.sme.sk nové možnosti uzavretia poistky cez web. Okrem PZP, havarijného a cestovného poistenia  pribudlo aj Euro GAP poistenie vozidiel, poistenie zodpovednosti pri výkone povolania, množstvo užitočných informácií a rád na tému poistenie, vrátane diskusného fóra.
  •  Začiatkom mája na politikou presýtenom slovenskom webe vznikla ojedinelá možnosť vylúčiť politické články z výberu blogov servera Sme.sk a z vybrali.sme.sk. Čítajte viac: http://novinky.blog.sme.sk/c/227605/Vypnite-politiku-Na-blogoch-a-vybralismesk-to-uz-ide.html
  • V máji Sme.sk spustilo unikátnu dvojmesačnú kampaň vo forme zvláštnej sekcie Biopredpoveď s kalkulačkou na výpočet individuálnej biozáťaže. Sekcia priniesla nevšednú možnosť získať personalizovanú medicínsko-meteorologickú predpoveď na aktuálny, resp. nasledujúci deň, pričom netradičným spôsobom komunikovala špičkové diagnostické medicínske prístroje popredného svetového výrobcu Siemens.
  • Začiatkom júna do nákupnej sekcie Sme.sk pribudla ďalšia novinka – dovolenky.sme.sk. Služba sústreďuje širokú ponuku ubytovania na Slovensku i v zahraničí (viac ako 15 miliónov voľných dovolenkových termínov), pričom nechýbajú last minute ponuky, špeciálne zľavy a on-line rezervácia zdarma.
  • Počet inzerentov na stránkach Sme.sk v mesiacoch máj a jún sa medziročne zvýšil o 14%.

Zo štatistík májových a júnových bannerových a rich-media reklamných kampaní na Sme.sk pre Vás vyberáme niekoľko štatistických zaujímavostí.

  • Server Sme.sk zaznamenal priemerné CTR 0,54, pri rozpätí 0,01 až 5,19.
  • Formát Square dosiahol v danom období priemernú hodnotu CTR 0,72, pri rozpätí od 0,01 do 3,67.
  • Priemerná hodnota CTR formátu Square na HP Sme.sk predstavovala 0,90 (pri rozpätí od 0,12 do 2,98).
  • Najefektívnejšou bannerovou kampaňou s CTR 5,19 bola kampaň mobilného operátora s použitím rich-media formátu 990×100+ umiestneného cielene do sekcie mobil.sme.sk.

SME.sk – najnavštevovanejší slovenský spravodajský server ponúka inzerentom široké spektrum možností efektívnej komunikácie v prostredí internetu. Náš obchodný tím je pripravený poskytnúť profesionálne poradenstvo pri výbere vhodných foriem inzercie a naplánovaní reklamnej kampane za ceny atraktívne pre každého zákazníka.

Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu a veríme, že nám aj naďalej zachováte Vašu priazeň.

Vaše logosmesk

 Upozornenie: aktuálny cenník reklamy na Sme.sk je dostupný na inzercia.sme.sk.

Pridajte komentár

© Vladimír Martinka

O autorovi: Yield manažér, editor, bloger, expert na internetovú reklamu so skúsenosťami z oblastí project management, public relations, corporate blogging, inbound marketing a programmatic.